تور چین

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور چین

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

معرفی شهر قیصریه در ترکیه

معرفی شهر قیصریه در ترکیه

این شهر که جمعیت آن بعد از سرشماری اخیر به بیش از یک میلیون نفر هم رسید از لحاظ مکانی در دامنه کوه ارجیس که دومین کوه مرتفع ترکیه می باشد واقع شده است و امروزه شهر قیصریه جز شهرهای صنعتی و مهم ترکیه به حساب می آید وشهری جذاب برای مسافران تور ترکیه آذر 94 میباشد. به دلیل دور بودن این شهر از دریا مردم بیشتر به کارهای تجاری پرداخته و پیشرفت قابل توجه ای در این زمینه داشته اند. قیصریه زادگاه معمار بزرگ سینان که  معمار معروف ترک در زمان عثمانی بود ، از بزرگترین آثار او مسجد سلیمیه در ادیرنه است . از مکانهای تاریخی که برای گردشگران تور ترکیه پاییز 94 مهم می باشد قلعه معروف در مرکز شهر از بازمانده های امپراتوری روم شرقی، مسجد، حمام و دانشکده طب و موزه تاریخی طب دانشگاه ارجیس، می توانید مشاهده کنید. از لحاظ نوع شهرسازی  این شهر جز شهرهای زیبای ترکیه بمی باشد . مسافران تورهای ترکیه با منظره های زیبای شهری را که شامل خیابان های پهن، درختکاری گسترده و  آپارتمان های زیبا و بزرگ میباشند برای مسافران تور ترکیه 94 قابل مشاهده می باشد. قسمت مرکزی شهر دیوارهای قلعه در اکثر آن بخش هنوز هم دیده می شودکه میان آن مسجدهای قدیمی و کاروانسراهایی وجود دارد که به کار گرفته میشوند .بعضی از بناهای جدید نیز در شهر که در کنار همین دیوار ها هستند از جمله مسجد بزرگ، مناره یا برج ساعت است . برای مسافران تورترکیه قیصریه در تابستان آب و هوای معتدل ولی زمستان آن سرد و برفی می باشد. از مراکز خرید این شهر می توان به کایسری فوروم، کایسری پارک اشاره کرد .

هتل سوفیتلی دبی

هتل سوفیتلی دبی

هتل سوفیتلی دبی هتل 5 ستاره که در کنار دریای خلیج فارس قرار دارد و دارای امکانات روز هتلداری می باشد که شامل امکانات تفریحی و رفاهی است از جمله سرویس های کامل در اتاق های آن و رستوران های لوکس ، استخر سرباز ، تراس ، زمین گلف ، سونا ، ماساژ ، قایق ،خشکشویی ، پرستار بچه ، فروشگاه و . . . می باشد . مسافران تور دبی آذر 94 می توانند از این امکانات استفاده کرده و سفری راحت را در هتل سوفیتلی دبی تجربه کنند . برای علاقه مندان به غذاهای ایتالیایی قابل ذکر است رستوران روکوکو نیز در این هتل قرار دارد . همچنین این هتل دارای منظره های زیبایی می باشد و بالکن های اتاق های هتل رو به دریا نمای بسیار چشم نوازی دارد. یک نکته دیگر برای گردشگران تور دبی لحظه آخری، کارکنان هتل سوفیتلی دبی به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند و به راحتی پاسخگوی نیاز های شما هستند.

 

مطالب مرتبط:

تور دوبی ارزان

تور مسافرتی دبی

تور دبی پاییز 94

هتل ابن بتوته گیت دبی

 

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی در مرکز خرید لادبیمال که جز بزرگترین آکواریوم های جهان است که گنجایش آن به 10 میلیون لیتر آب می رسد . همچنین در این آکواریوم بیش از 33000 ماهی، در32.88 متر و ضخامت 75  جای میگیرد . آکواریوم دبی دارای  کوسه، سفره ماهی و انواع دیگر ماهی می باشد . مسافران تور زمستانی دبی می توانند با رفتن به این مرکز خرید از این آکواریوم دیدن کنند . در هنگام رفتن به این مکان شاهد بخش های مختلف آن خواهید بود که بخش اول آن  از طبقه ی هم کف مرکز خرید دبی مالی دیده می شود ، بخش دیگر آن تونل پنجاه متری آکواریوم است که وقتی داخل میشوید می توانید در دورتادور خود ماهی ها را ببینید . ما به گردشگران تور دبی آذر 94 که به این مکان علاقه نشان کی دهند پیشنهاد میکنیم که از قایق های کف شیشه ای برای حرکت روی سطح آکواریوم و یا قفس های غواصی برای رفتن داخل آکواریوم، شنا کردن بین ماهیها البته اگر مدرک غواصی دارید استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید . همچنین برای کسانی که حرفه ای نیستند یک مربی در اختیار آنها قرار میدهند و همچنین این مکان برای توریستهای تور دبی دی ماه 94 که علاقه ای به شنا ندارند می توانند درون یک مخزن شیشه ای مخصوص بین ماهی ها و کوسه ها بروند . می توانید یک روز هیجان انگیز و خاطره آفرین را در آکواریوم دبی تجربه کنید.


مطالب مرتبط:

پارک آبی وادی وحشت دبی

پارک آبی وادی وحشت دبی

پارک آبی وادی وحشت دبی

پارک آبی وادی وحشت دبی بیشتر از 23 نوع وسیله ورزشی و تفریحی دارد که اکثر آن ها به صورت پیوسته و در امتداد هم هستند. مسافران تور دبی زمستان 94 که علاقه مند به تفریح های آبی هستند با رفتن به این پارک می توانند با وسیله هایی که در امتداد هم هستند به طور پیوسته مدتی را بر روی آب حرکت کنند و نهایت لذت را ببرند و گردشگران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 میتوانند سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

پارک آبی وادی وحشت دبی

این پارک بین برج العرب و هتل ساحلی جمیرا واقع شده است که 5 هکتار وسعت دارد. پر هیجان ترین وسیله ی این پارک یکی از سرسره ای آبی آن می باشد که بلندترین سرسره آبی دنیا است که مسافران تور دبی دی ماه 94 هیجان و وحشت واقعی را در این سرسره آبی می توانند تجربه کنند. از دیگر وسایل پارک آبی وادی وحشت میتوان به 8 سرسره آبی انفجاری و منطقه موج سواری آن اشاره کرد.

پارک آبی وادی وحشت دبی

گردشگران تور دبی آذر 94 که علاقه مند به سرعت و هیجان هستند می توانند با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بر روی سرسره سرعت این پارک حالت بی وزنی را تجربه کنند بدون اینکه کمترین آسیبی را ببینند. این سرسره بلندترین و پرسرعت ترین سرسره دنیا بعد از سرسره آبی امریکای شمالی می باشد که سی و سه متر ارتفاع دارد و برای گردشگران تور دبی تعطیلات پاییز 94 یک سقوط دل چسب , جذاب و در عین حال نفس گیر را برای هیجان به همراه یک آبشار به عمق وادی را فراهم میکند.

پارک آبی وادی وحشت دبی

مسافران تور دبی پاییز 94 خوب است بدانند که این پارک برنده جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی نیز شده است چون طراحی این پارک بر اساس افسانه سند باد صورت گرفته است.

پارک آبی وادی وحشت دبی

اگر اندکی به جزئیات آن توجه کنید متوجه می شوید که اجزای آن مانند شخصیت های کارتنی خلق شده اند که برای کمک به ساختار موضوع می باشند.


معرفی هتل های 5 ستاره دبی

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی هتلی 5 ستاره می باشد که در منطقه دیره دبی واقع شده است .این هتل دارای انکانات روز دنیا می باشد از جمله استخر روباز ، سونا و جکوزی ، مرکز بدنسازی است همچنین اتلق های راحت و مجهزی دارد که دارای سیستم تهویه دستشویی و حمام مدرن با لوازم بهداشتی می باشد که مسافران تور دبی آذر 94 رای چند رستوران شیک می باشد که غذاهای بسیار خوشمزه را برای میهمانان خود سرو می کند . مسافت این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد . از جاذبه های توریستی که به این هتل نزدیک می باشد و برای گردشگران تور قشم دی 94 جذاب است منطقه شیخ زائد است که در 5 کیلومتری هتل آسیانا دبی قرار دارد. 

 

 

هتل البستان روتانا دبی

هتل البستان روتانا دبی هتل 5 ستاره می باشد که یکی از هتل های شیک دبی به شمار می رود که دارای بهترین امکانات روز هتل داری و تجهیزات مدرن است . از امکانات قابل ذکر این هتل می توان به 5 رستوران لوکس ، استخر روباز ، زمین های ورزشی مثل تنیس ، اسپا و . . . اشاره کرد . اتاق های هتل البستان روتانا دبی بسیار راحت و مجهز می باشد که مسافران توردبی می توانند سفری خوب را در این هتل تجربه کنند . از دیگر خدمات این هتل که به میهمانان خود ارائه کرده اند ماساژ ، وسایل بدنسازی ، سرو غذاهای لبنانی وتایلندی می باشد . برای گردشگران تور دبی پاییز 94 که قصد رفتن به سیتی سنتر دیره را دارند از هتل البستان روتانا دبی فقط 5 دقیقه با خودرو مسافت دارد. 

 

مطالب مرتبط:

قیمت تور دبی

تور دبی فوری

هتل زعبیل سرای دبی

هتل سوفیتلی دبی